I´m home

Hejsan alla söta.
Tack till er som klickade på Idkonen, tack för att ni hjälper mig ♥♥ ni får göra det varje dag, hur många gånger ni vill (a) hahaha.
Vad gör ni? Hur mår ni? Själv gör jag ingenting, kom hem ifrån skolan för en timme sen. Börjar känna att magen behöver mat, åt inte i skolan huhu. Jag mår väl rätt bra, det duger i alla fall. Jag fick inte göra provet i skolan, vart hur irriterad som helst, vill ju bli klar!!! nae, nu måste jag göra fler uppgifter innan jag får göra provet. det var ju jävligt nödvändigt att någon kille öppnade käften och sa "har hon gjort uppgifterna" - när jag sa att jag ville göra provet. Fan vad irriterad jag vart.. jaja, nu ska jag göra lite kaffe och ta mig två mackor (känner mig som en gammal kärring) och läsa lite bloggar.

Jag och hanna, krya på dig kusin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!