I got my eyes on you bitches!

Haha, alltså det är inte lönt att vara anonym på min blogg för jag fångar er ändå? jag vet att det finns tjejer som läser min blogg som hatar mig så otroligt mycket (av någon konstig anledning, jag har en omtänksam person med ett fint hjärta och ljuger 1 gång om året.. typ haha) och som bara vill läsa för att veta vad jag gör, vem jag är med, hur jag tänker, vem jag bråkar med, hur det går mellan mig och min pojkvän osv osv.. nyfikenhet helt enkelt.

i fortsättningen kan ni skriva in erat namn när ni kommenterar min blogg eller så behöver ni inte kommentera alls. jag vill inte låta som en bitterfitta (HAHA) men det är jävligt störigt när jag själv sitter och ser vilka ni är samtidigt som ni försöker leka anonyma.. hahaha



Annonser från BloggPartner

Kommentarer
R E B E C C A. CMK

De är från H&M. 199 kr :) de är blå med svarta ränder. min kamera är lite dålig, så vet inte om du såg det :D



Blogg: http://rchristina.blogg.se/
2010-03-16 @ 20:46:29
R E B E C C A. CMK

HAha nae det ska du inte göra söting! ;D

Ja tycker att idioten som kommenterat dina inlägg under ska skämmas :O:O:O!



Blogg: http://rchristina.blogg.se/
2010-03-16 @ 21:03:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!