hoppas!

jag har ingen lust alls att blogga. vet inte vad jag ska skriva om eller något. hanna ska strax sova och jag är inte trött än.. så jag blir väl uppe ett tag till. ingen skola imorgon, tänker inte sitta där och snora och hosta.

det har varit lite strul med att älskling ska komma hit nu, på torsdag. men jag tror att det blir så att han kommer nu. hoppas verkligen det. jag behöver en stor varm kram av honom, min bebis. saknar honom så jävla mycket att det inte finns ord. kommer han på torsdag, så stannar han förmodligen i 11 dagar. gör han det, kommer jag känna mig som den prinsessan som jag brukar känna mig som när jag är med honom ♥

jag vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli de senaste dagarna. det är sånt som märks, beroende på om jag orkar eller inte.
pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!