Home

FITTA!

allt jag skrev råkade raderas. jävla skit.

jag försöker igen.. jag kom precis hem ifrån hanna, vi var där en stund och hon hämtade saker eftersom att hon ska sova hos mig inatt. vi åkte ifrån suzan runt halv 7 tror jag. jag fick med mig hårfärg, body lotion, hotpants och aceton ifrån hageby idag.

nu ska vi väl inte göra så mycket, bara ta det lugnt. pedros ande börjar 22.00. imorgon ska vi upp vid halv 6 för vi ska iväg med hannas familj till hennes brors regemente haha. ska bli kul att se hur dom har det där :)

vi hörs senare bloggen! puss

Kommentarer
olivia

börja rösta ,

du är finalist , du får inte rösta

på dig själv kollar ip-adress .



Blogg: http://linneaolivian.blogg.se/
2010-03-20 @ 12:47:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!