hey you

hej alla söta läsare.
jag vaknade vid halv 12 idag. gick inte till skolan, kändes bäst att vara hemma en dag till. kroppen känns lättare idag och jag känner mig rätt frisk. följde med mina föräldrar till hageby, så jag kom nyss hem :)

nu är det bara 8 skoldagar kvar.. efter helgen. jag har ju som sagt ingen skola på fredagar så för mig är det redan helg.

måndag tisdag onsdag torsdag
måndag tisdag onsdag - sen kommer älskling hit på torsdagen. woho.

och nästa fredag kommer brorsan.
haha, deniz och kastriot, deniz och kastriot, deniz och kastriot. det är nog de enda ni läser. stackars er haha.

vi köpte massor av frukt, allt möjligt. honungsmelon, nektarin, vindruvor, banan, äpple, kiwi, och något mer. så några dagar framöver ska jag leva på frukt, FÖR GOTT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!