Grymma läsare

jag älskar att statestiken har höjts och de flesta av mina läsare är hur rara som helst. en söt kommentar gör mig hur glad som helst när jag är deppig (ni gör mig glad annars också med era fina kommentarer, men extra glad en kväll som denna)

just nu har jag lugnat ner mig lite. sitter just nu och käkar lite nötter och ska strax vända bort huvudet ifrån denna skärmen och titta på en annan. jag ska nämligen kolla på pedros ande, ovanligt? hähä och fortsätta att äta mina goda nötter. vet ej vad dom heter, men dom är jävligt goda! PISTAGENÖTTER TROR JAG DOM HETER. orkar ej googla det haha. eller jo, en bild ska jag ha.. bara för att ni ska bli sugna på det! jag är en ond kvinna.. (ibland) HAHA



jag känner mig lite sjuk, har ont i sidan av halsen, och i resten av kroppen, näsan rinner och när jag andas med näsan får jag ont under ögonen? knas..
jaja, vi hörs imorgon. puss och godnatt!



Kommentarer
Veronica

Ovanligt? Nää.

Serien är ju klockren (:

Miss u 2 turksås :( <3



Blogg: http://veronicacourtney.blogg.se/
2010-03-17 @ 00:10:38
sally

DU E GULLIG ;D <3



Blogg: http://sallyelmahdy.blogg.se/
2010-03-17 @ 10:23:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!