fredag

god morgon goood moooooooorgon! :)
jag vaknade för en timme sen och hoppade in i dushen direkt, så nu är jag fräsh. ska strax käka lite frukost, såna kanin pluttar med filmjölk och banan haha. sen så ska jag bara vänta på att mamma kommer hem med mina pengar, klä på mig och dra ner på stan med kusin. efter det ska jag som sagt till hageby, till min vackra storasyster för att hjälpa henne att handla lite.

senare vet jag inte vad som händer, bara åka hem och göra ingenting tror jag.
vi hörs när jag är hemma igen, puss på er.

Kommentarer
Nella

Hejsan,

Härlig blogg =)



Blogg: http://nellis.se
2010-03-19 @ 16:16:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!