´

ni är så pass många som läser min blogg, jag vet att jag skriver för min egen skull. men varför inte göra er en tjänst samtidigt? vad vill ni läsa mer om i min blogg? det enda jag tjatar om är hur tråkigt jag har och hur mycket jag älskar och saknar min pojkvän, och vilka jag är med om dagarna haha. jag kan inte påstå att det är intressant..
aja, nu kommer en sån där puttinuttig text om min älskling igen. ni får stå ut!







jag har alltid stått för vem jag är, men du har endå gett mig bättre självförtroende och det är jag tacksam för. det finns inte ord för hur glad jag är över att du finns i mitt liv. jag trodde helt ärligt att det aldrig skulle gå såhär långt mellan oss. jag tackar gud för att jag får ligga i din famn, känna din doft, pussa dina läppar och pilla i ditt hår. jag älskar att vara i din närhet och jag känner mig som en prinsessa när du håller i min hand. detta är riktig kärlek, jag har aldrig någonsin känt såhär förut. så jag ber dig, släpp mig aldrig. du har fått mitt hjärta, jag är din. ingen ska få skilja oss åt, ingen ska få spräcka våra drömmar. du är en sån tuff människa, sån som är hård på utsidan men världens mjukaste på insidan. min bebis! vi kan ha det upp och ner men det förstärker bara vårt förhållande, vi blir starkare tillsammans och kämpar för att hålla ihop. jag ger inte upp, absolut inte nu. jag tänker inte förlora en så underbar person som dig. jag behöver dig, du behöver mig, vi behöver varandra. det finns ingen eller inget som kan stoppa mig ifrån att älska dig. du ska veta att jag alltid kommer finnas vid din sida, i vått och torrt, dag och natt, varmt och kallt. i alla lägen. jag vill att du ska må bra och jag är berädd på att göra allt för att du ska göra det. vill du prata så finns jag här, vill du luta dig mot någon så finns jag här. du är den finaste på jorden och jag försöker göra mitt bästa för att göra dig lycklig. alla har sina brister.. det är inte alltid lätt, men jag försöker och vet du? jag älskar dig grovt mycket min fina ängel! längtar efter dig zemer ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!