Den sanna historien om selma

Im back.
jag ska berätta en historia (SANN)

jag kom hem ifrån hanna. hade världens huvudvärk och kunde knappt prata, för att det dunkade ännu mer då. jag la mig i sängen för att försöka vila, släckte alla lampor så att det var mörkt i rummet.. så känner jag att jag mår illa som en åsna och börjar hosta (huvudet sprängs snart..), ingen är hemma, så jag tycker synd om mig själv medan jag går till toan och sätter mig på golvet och fäller en tår HAHAHA.. "varför gud, varför.. jag vill inte spy, jag hatar de. jag vill vara frisk".. ytteligare en tår.. gud hörde inte mina böner. några sekunder efter var jag tvungen att sträcka fram huvudet och spy.. med tårar i ögonen, snor som rinner HAHAHA.. och ett tomt hjärta. jag ringde mamma och bad henne komma hem.. "MAMA.. jag har spytt (gråter) jag behöver värktablett.. (gråter) mamma: jaja okej, jag kommer :)

Sen somnade jag och vaknade upp för en timma sen.
nu var den sanna historien slut.

nu gör jag ingenting, känner mig lite bättre.
min älskling vet någon hemsida, med fina kläder så vi ska nog beställa därifrån. såna dressar (adidas) + andra märken. allt möjligt finns det. och ni får inte sidan NÄNÄNÄN HAHA..

Kommentarer
sally

HAHAHAHHAHA för sjuuuk e du gummman <3



Blogg: http://sallyelmahdy.blogg.se/
2010-03-07 @ 12:13:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!