allt och inget

TV IKVÄLL:
Andra avenyn
Efterlyst
Pedros ande

jag skiter i att träna imorgon, dem ska köra kickboxning. palla de!
så jag börjar istället på söndag och det kommer bli fett :)
nu ska jag fortsätta sakna min älskling. förresten, jag drömde om honom inatt.. jag var skit glad. men men, inte långt kvar nu. jag står ut - väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge.

det känns som att jag kommer falla ner i en grop, en mörk grop. en depression..
.. så jag måste tänka positivt:

Deniz (min storebror) kommer hem den 26e mars
Kastriot (min älskling) kommer hit den 1e april.
Jag ska börja träna.
Snart godkänd i engelska
Matten börjar gå bra.
Jag har fina vänner.

pappa deniz och kastriot.
mina män ♥
mamma och suzan
de vackraste kvinnorna ♥
My love

Kommentarer
Jennie

Sööta.



Blogg: http://mackansflicka.blogg.se/
2010-03-10 @ 20:31:16
Eggy

allt kmr bli bra sötnos!



säg till om det är något jag kan hjälpa dig med,

puss :*<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-12 @ 18:16:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!