7.10

jag kan inte sova bra längre :( vaknar varje timme och kollar på klockan på mobilen sen somnar jag om till slut. idag vkanade jag 7.10, var pigg. och jag somnade 1 går. 6 timmar? då kan jag väl inte vara pigg. det är något fel på mig.. plus att idioterna slipar nu. får ärligt talat ryck. vill bara skära av deras huven med en sån motorsåg.


nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag lägga mig lite i sängen igen ihopp om att somna om en stund. ni som följer min blogg vet ju att jag inte har skola på fredagar.. därför är jag extra sur.

:(

Kommentarer
Anton

Kika in på min blogg för att se Lady Gagas nya musikvideo. Den är ett mästerverk!



Blogg: http://indiesponge.blogg.se/
2010-03-12 @ 07:53:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!