26/3-10

VÄRLDENS BÄSTA DAG! Min älskade storebror kommer hem då. och det är min och älsklings 3 månaders dag. Det kommer bli en bra dag!! och fem dagar senare ska jag ner till stationen och möta min älskling som stannar i 11 dagar. Det kan inte bli bättre. Jag är verkligen lyckligt lottad. Du gör mig glad älskling ♥ och det ska bli så härligt att få träffa Deniz också.

Alla har vi problem, men jag fattar inte varför jag grubblar över mina? Jag menar, det positiva överväger ju lätt det negativa på min lista. MIN BROR KOMMER HEM OCH MIN ÄLSKLING KOMMER HIT, jag har vänner som förstår mig och föräldrar som älskar mig.

Jag är verkligen överlycklig som har träffat min zemer.
Han ger mig livslust
Han får mig att kämpa i skolan
Han berättar hur mycket han älskar mig varje dag.
Han finns där och torkar mina tårar.
Han tjatar om så jobbiga saker som egentligen är viktiga i längden
(jag är tacksam för det bebis)

Hans söta små valpögon
Hans vackra leende
Hans mörka röst
Hans stora händer
Hans sura miner


MIN BEBIS!


Jag är förälskad ..


Kommentarer
Anonym

Du och Kastriot passa sjukt bra ihop =) lycka till mellan er, hoppas det håller. Låt ingen förstöra för er!! & vad skönt att din bror kommer ut, min åkte just in :// hoppas allt är bra med honom :) du är söt du



2010-03-14 @ 21:02:32
selma

aww, tack så hemskt mycket! <3 tusen tack verkligen. ska inte låta någon eller något förstöra för oss. ja, det ska bli skit skönt. hm, jobbigt för dig :( men till slut är han tillbaka, förr eller senare. man får kämpa!! tack för att jag är söt haha. vem är du egentligen :) ?



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-03-14 @ 21:14:27
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Haha jag bor i Eslöv! :D



Blogg: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
2010-03-14 @ 21:36:00
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: HAHA var bor du då :O?



Blogg: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
2010-03-14 @ 21:56:24
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: HAHHA omg :| men du kanske har sett mig i nån blogg :O har vatt med i Kissies, gaybloggen, falsksanning, babysenoritas,kanske nånstans där du har sett mig hahaha ^^



Blogg: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
2010-03-14 @ 23:17:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!