SVAR!

melisa frågar: fick du kläder av kastriots syster tillslut :)?
SVAR: yes :) jätte fina blommiga tunikor, några t-shirts och en kofta: tack rabe

Sandra frågar: Hur kan du vara så säker på din pojkvän? alltså, hur kan du lita på honom så mycket, t.ex att han inte är otrogen och så. Eftersom att ni inte bor i samma stad.
Annars verkar han faktiskt som en jätte bra kille till dig, men man e lite nyfiken :D Ni passar otroligt bra! kram
SVAR: Jag litar på min pojkvän, inte fullt ut än tyvärr. men jag har fått bekräftelse att han älskar mig och att han inte vill vara utan mig, så jag tror inte att han skulle gå och vänstra. är inte 100 % säker än som sagt, det kommer med tiden. Han är världens gulligaste, men kan också vara världens monster haha. tack så jätte mycket! puss på dig.

milijana frågar: Seeeeeeeelma! :p hur blire med skolan nu efter sommarn? fortsätter du iv lr kommer du börja linje?
SVAR: har fortfarande kvar matten, så jag fortsätter IV ;( huhu.. haha


Anonym frågar: Vill du gifta dig med Kastriot och när, vid vilken ålder? Och vilka namn skulle du vilja ge dina barn :D
SVAR: ja, faktiskt. konstigt att man känner så när man är så ung och bara har varit med killen i et halv år. men han är trotsallt min första och jag ser fram emot ett liv tillsammans med han. namn till mina barn: killar: rico, kenan, artan. tjejer: gizelle, sibel, qendresa.

roberta frågar: när tror du du kommer sluta blogga och är det folk som ofta skriver fega kommentarer, Du vet taskiga yane, men ändå är anonyma.
Vart vill du åka om du skulle välja ett land
När var du utomlands senast
Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med kastriot
hähä puss habibti ♥♥
SVAR: jag vet inte när jag kommer sluta blogga och folk skriver nästan aldrig taskiga kommentarer. det har väl hänt någon enstakagång skulle jag tro, jag vill resa till grekland och spanien och svaret på sista frågan har du på frågan ovan! puss på dig hayati!


Kimberly frågar: Vad tänkte du om Kastriot innan du verkligen lärde känna honom? Och fick känslor för han?
När är du redo för att åka hem till honom? =)<3
SVAR: i början tänkte jag att han var en player, en i mängden liksom. men senare kände jag att han verkade mer seriös, han tog för sig mer och öppnade sitt hjärta för mig. vet inte riktigt när känslorna började komma faktiskt.. pratade ju bara med honom för skojskull till en början. men sen pratade vi mer och mer och till slut förstod jag att det var något jag gillade hos honom som jag ville göra djupare. jag vill åka till honom redan nu, men det känns inte tillräckligt bra än. snart snart! :)

Kraljica frågar: hur träffades du och din kille ? :)
och den största drottningen svarar ;) : har skrivit om det en gång tidigare i ett inlägg. kan göra ett nytt inlägg om det snart igen.

natha frågar: när kommer du till göteborg ? ;)
SVAR: SVAR: haha, någon gång i sommar skulle jag tro hähä =)

R E B E C C A CMK frågar: Kan du berätta om ett bra barndoms minne :D?
SVAR: hm.. en av mina närmsta vänner när jag var liten heter Erna. en gång när vi var hemma hos mig satt vi i min våningsäng och skämtade, minns inte om vad. men vi skrattade så mycket att Erna kissade på sig och det droppade igenom madrassen till den understa våningen hahahahahahahahahha. vi kunde inte sluta skratta även när hon kissade HAHAHAHAHA, skrattade så vi tjöt. pappa kom in i rummet och skrattade med oss. vi var skit små! ett annat minne är när jag och Erna stod under hennes balkong och våra systrar var hemma hos henne. vi stod och pratade under balkongen när vi plötsligt får två fryspåsar fulla med vatten över oss HAHAHA. helt dygnsura. roliga minnen de där!

heeeeeeeeej frågar:
Hej...
Hur gammal e du?
Hur gammal e din kille?`
Vad tycker dina/hans föräldrar om att ni är tsm?
O lägg in en bild på din brosha va fan, vill se ifall han e nån snygging :)
SVAR: 1. jag är 16 år. fyller 17 den 21 augusti.
2. min pojkvän är 17 år. han fyller 18 den 19 november.
3. jag har ingen aning om vad hans föräldrar tycker, tror nog inte det är några problem med tanke på att han åker hit och stannar i veckor. mina föräldrar tycker om honom så det är inga problem där heller :)

HÄR HAR DU EN BILD PÅ MIN BROR ;)



Kommentarer
heeeeeeeeej

Grrrr broshan e FOX uuu ;)



2010-06-10 @ 21:03:10
selma

haha, vem är du ? :D



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-06-10 @ 21:13:41
Anonym

säger bara om du fixar broshan ;)



2010-06-11 @ 00:50:40
selma

fuck it ;) hate snakes!!!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-06-11 @ 01:06:52
Anonym

omg... Snacka om att dömma? get over yourself....



2010-06-11 @ 01:13:11
selma

Haha, klart jag dömer när du sitter och leker allan ballan på min blogg haha ?! du läser min blogg, frågar efter min bror och när jag frågar vem du är så svarar du inte på de utan säger istället något annat. allt för att vara anonym. jag ställde en enkel fråga men fick inget svar. så vad gör du här?



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-06-11 @ 02:29:21
Anonym

Jag leker inget? Ja ja har bara klickat in mig här, nån gång, såg ett inlägg du skrev om din bror för nån da sen... O såg du hade sån frågestund, tänkte ja frågar, om bild ;) Och du känner nt mig endå även ifall ja säger vem jag är? Tycker du borde softa med attityden, sure visst,du tog åt dig ell vad? haha men döm nt så snabbt, för du vet nt vad min avsikt vad med det hela... För du har trots allt läsare varje dag... ska du gå kalla alla snake som nt vill skriva sitt namn här? Vill du nt svara på en fråga, så dont, men spela nt över för du säger till mig vad gör ja här? hmm ell borde alla dina läsare lämna en signatur i kommentar fältet efter de har vatt inne o läst?? haha shit ...



2010-06-11 @ 22:19:52
selma

Var du smart nu? haha. Jag var snäll, jag gav dig vad du ville ha. Sen frågade jag vem du var. Då spelar du någon "säger bara om du fixar broshan ;)" Vad är det för något? Tänk innan du skriver. Klart jag blir irriterad när jag gjorde en sak du bad om, och jag vet inte ens vem du är. och sen när jag ställer dig en fråga får jag inget tillbaka.



Och nej, mina läsare borde inte lämna en signatur men de flesta börjar faktiskt skriva sina namn istället för att vara anonyma. och när någon anonym skriver, så frågar jag alltid vem det är.



Och softa med attityden? Nej du gumman, det tycker jag inte. Inte när jag var snäll till en början. Jag är en sån person. Jag har attityd. Är världens snällaste också för den delen. Du fulade dig med svaret, därför fick du se en ful sida av mig.



Såå.. vem är du ? :S



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-06-11 @ 23:22:59
Anonym

Asso ärligt talat skärp till dej`? "var du smart nu" haha ärligt fan va omogen du värkar... Du säger till mej, "tänk vad du skriver"..? Men vad skriver du sj, fattar nt riktiigt vad du försöker komma fram till, när du skriver "var du smart nu"? det för ingen mening med sig ...

Och sen aa visst ja kan förstå du blev sur, hit o dit, för de med bilden, men ärligt du kan nt haka upp dig på det så mkt, sen skulle ja nt ha några problem som helst, o säga vem jag är heller, men din kaxiga attityd stör mig till max, för de märks tydligt du nt kan disskutera utan att komma med "meningar" som skall försöka "dissa" ... O de med attiyden hahah du får de o låta som en BIG DEAL, så som jag skrev notera* att jag gjorde en smail direkt efter, dvs... Dont take it so serious, men ditt svar, kalla mig snake hit o dit, fattar ej vf? Du känner mig nt för det första... För det andra, min kommentar från början va inget illa menat, eller värken den andra.. Trode bara nt du skulle ta de så seriöst... Vilket du gjorde, men nu vet du avsikten, så ... :)



2010-06-13 @ 13:25:19
selma

Vadå skärp till dig? Och vadå omogen? Mår du bra i huvudet eller? :S Det är du som är så jävla fjantig som inte kan svara på en fråga när jag var snäll och svarade på din. klart jag blir irriterad då. slutdiskuterat asså!! :S



kan jag få mitt svar någon gång?



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-06-13 @ 14:22:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!