uppdate

Jag mår inte alls bra alltså. det är riktigt jobbigt att vara utan kastriot.. allt känns så jävla tomt. allt är så tyst. nu är han hemma, han är jätte långt ifrån mig.. galet.

jag har legat och kollat på jerry springer, blundade till en stund och "vaknade" av att jag fick ett sms av älskling. han förstörde min dröm. ni vet när man ligger och tänker, är vaken men drömmer samtidigt. och det var någonting om honom.. ville fortsätta att drömma :(

nu ska jag inte göra så mycket, är sugen på allting. har den där jobbiga veckan haha.. allt är skit huhu :( känner mig som en emo O_o >.< HAHA!

nae. om man skulle hoppa in i dushen en svängilu ? blir nog bra! glöm ej frågestunden i inlägget nedan. MINST 20 frågor annars skippar jag den!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!