TORSDAG

emelie: hoppas allt löser sog, en fråga, vad kosta dina skor ?
:)

Svar: Tack så mycket! Skorna kostade 399 kr. Nelly.com. på bild ser dom inte lika snygga ut, dom ser bättre ut i verkligheten.




igår somnade jag vid 12 tiden någon gång. hade ledsna miner på sms ifrån älskling för att jag hade somnat, så söt ! vaknade i alla fall runt halv 1 idag och nu skriker faktiskt magen. ska ta mig något att käka och se vad folket ska hitta på idag. Vädret är strålande fint :D älskling kommer förmodligen hit snart också, om några dagar skulle jag tro.

Kommentarer
Anonym

hej! Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig här:



http://truejenny.blogg.se/2010/june/vill-du-bli-veckans-blogg.html



2010-06-17 @ 14:12:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!