TORSDAG. 1 DAG KVAR

alexandra: du kommer att bli den lyckligaste personen när din kille komme. glömm bara inte oss och att blogg

SVAR: ja, det kommer jag :) Och jag glömmer er inte, men jag försöker spendera så mycket tid som helst med min pojkvän när jag får chansen, sorry. Ska försöka att uppdatera lite bättre.. Men jag hoppas att ni förstår i alla fall!



Idag har jag inte uppdaterat för jag har inte varit hemma förstår ni! Jag drog ut med rose vid två tiden någon gång, vi gick till vasaparken, träffade på min syster, min bror och katti där. Satt med dom hela dagen sen nu mot kvällern traskade vi hemåt.  Kom hem för sisådär två timmar sen. Jag och rose däckade i min säng en stund men nu är jag uppe igen för att steka korv, är riktigt hungrig.

Imorgon kommer älskling och jag kommer som sagt bli den lyckligaste i världen då :D puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!