TISDAG

Almedina: de sant du ser fan ut som bosnier :D liknar mig nästan lite, hähäh nedå (a). asooooo ja döööööööööööör ni två är så jävla söta tsm, han borde vara riktigt stolt som har en sån fin tjej som diig , lycka tilll (L) pusss !

Svar: hahahah! Så söt, tack så jätte mycket. Älskar verkligen såna här kommentarer, det värmer att höra. Tack så mycket!!! puss på dig ♥



som jag skrev i förra inlägget har jag ingen lust att blogga så mycket, så ni får helt enkelt ta de som de kommer om ni inte vill hjälpas åt och kommentera vad jag borde skriva om och sådär. Kimpan skrev att jag skulle göra videoblogg men de kan hon glömma med en gång HAHA! Jag har i alla fall varit och firat min kära moster som fyller år idag. Efter några timmar där vandrade vi hem och jag mötte Hanna för en promenad i solen, skit skönt.

Nu sitter jag hemma och börjar bli lite småhungrig, hade varit riktigt hungrig om inte min moster hade ställt fram alla bakelser och allt annat som hon bjöd på. Ska steka fiskppinnar nu, för folket i den här familjen har ju redan ätit upp alla..... och kallsås till de, mammas kallsås är så otroligt god (efter borgsmoskolans då) hähä!

3 dagar kvar tills bebis kommer, lycka :D

Kommentarer
sanna

borgsmos kallsåååååååååååås :(



2010-06-22 @ 19:38:43
emma

det märks att ni e kära . ni e så söta tillsammans



Blogg: http://amir
2010-06-22 @ 22:15:08
EGZÖNA

FAN VAD KUL NI KMR HA!! :D



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-06-22 @ 23:21:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!