Its up to you now.

Jag startade denna bloggen för att skriva för min egen skull och helst av allt skulle jag skita i att blogga på några dagar nu för det händer inget speciellt i mitt liv just nu. Men för eran skull gör jag det ändå. Så om ni vill att jag ska göra det: kom på något jag kan skriva om!

eller

  • skicka in en sann berättelse om kärlek som du har upplevt. Vad som helst om kärlek. ([email protected])
  • Kommentera om jag ska göra hiss&diss lista.
  • Frågestund
  • Något speciellt jag ska skriva om.
osv osv.. för annars skiter jag i det och skriver bara när jag känner för det och då blir det tråkigt för er, för jag har redan fått klagomål vilket jag egentligen inte bryr mig om, men jag försöker vara snäll.

peace & love


Kommentarer
Kimberly

Videoblogg Selma, videoblogg :D:D



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-06-22 @ 12:30:36
ballerina

Fin jacka :)



Blogg: http://ballerinagold.blogg.se/
2010-06-22 @ 16:45:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!