Systrar i jeans

Nu är filmen slut och jag kunde inte sluta torka tårarna i vissa tillfällen. haha, den var riktigt bra men ändå sorglig. Den handlade om 4 flickor. En åkte och hälsade på sin pappa och fick reda på att han bodde tillsammans med en kvinna och hennes barn i en stor villa och dem skulle snart gifta sig. Hans dotter trodde bara att dom två skulle spendera sommaren tillsammans, hon visste inget om de andra.

Och den andra flickan var på semester hos sina farföräldrar i grekland och träffade sin kärlek, sin förbjudna kärlek som hon inte fick vara med av hennes farföräldrar. men till slut gick dom med på de och jag är så känslig så jag började böla, dom hade en fin kärlek. riktigt fin.

Den tredje flickan spelade fotboll, hon var på fotbollsläger, älskade att springa och hon var riktigt vacker faktiskt. Hon träffade också en kille men de slutade som vänner, och så berättade hon för killen att hennes mamma var död och då..... BUUHU ;(

Den fjärde levde i sin egna värld, blå slingor i håret och jag vet inte vad. Hon skulle i alla fall spela in en film och så kom en liten flicka vid 12års åldern som ville hjälpa till. Tjejen fick till slut reda på att den lilla flickan hade leukemi. Innan hon dog spelade hon in en video till tjejen och då började jag böla ännu mer, hon var så söt och glad..

Nu ska jag kolla läget på msn och vänta på att min man ska smsa mig, puss och god natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!