Systrar i jeans / This is it

Anonym: fyfan vad dålig bloggen har blivit. Handlar enbart om Kastriot nuförtiden. Tappat den glöden den hade innan faktiskt.

SVAR: Japp jag vet att den har blivit dåligare, kanske för att jag inte har lika mycket blogglust som innan längre och det har jag berättat! Och att den handlar om Kastriot gör inte mig något, det är kul att blicka tillbaka i framtiden och se min första riktiga kärlek som jag hoppas på är min man då ;) Vissa tycker om när jag skriver mycket om Kastriot, får många kommentarer om hur söta vi är och hur glada vissa är för våran skull. Gillar du inte bloggen är det bara att skippa att klicka dig in här, inget illa menat. Och om du kommer tillbaka kan du väl skriva in ditt namn till nästa gång. Hade bra!




Jag ligger och kollar på tv, det är en film på kanal 5 "systrar i jeans" och emellanåt bläddrar jag över till 3an där M. jackson har tagit över kanalen med "This is it". Kom att tänka på bloggen när det blev reklam, så jag hoppade upp ifrån sängen. Nu är reklamen över, jag återkommer säkert innan jag lägger mig. puss på er !

Kommentarer
alexsandra

ni är dö söta tillsammans selma :) <3

din blogg e visst bra va jiddrar han elle hon om hah ? :D hoppas de bra med dig :D <3



Blogg: http://alexsandrastein.blogg.se/
2010-06-21 @ 01:31:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!