svar

Fråga: Du verkar helt gullig hehe fast du har en tuff attityd, jag själv e bosnier och du ser faktiskt lite ut som en bosnier :) iaf tänkte fråga, ditt hår e så himla vackert och långt, har du låtit det växa bara? Jätte bra blogg också, kram / Aida

SVAR: tack så jätte mycket för att du tycker att jag har en bra blogg. haha, jag själv tycker inte att jag ser ut som en bosnier men det är bara en komplimang för bosniska tjejer är otroligt vackra. så tack ännu en gång ♥ Mitt hår har jag inte klippt på riktigt länge så ja, jag har bara låtit det växa. Måste toppa det lite nu känner jag, det börjar bli slitet. puss på dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!