så dum jag är!

Min pojkvän är riktigt jävla smart! Igår beställde jag ju lite saker ifrån nelly + två tidiga födelsedagspresenter till min älskling. han valde ett par converse och så valde jag en sak som han inte fick veta. men idag lurade han mig. jag fick ett sms där det stod " Jag gick in på din mail för att kolla beställningen men hittade den inte" då svarar jag dum som jag är (sov väl fortfarande skulle jag tro) "men beställningsordern skickas till min andra mail" så gick han in och kolla och VIPS nu vet han vad han får.... kom på några minuter senare att han skulle få reda på de, så jag sprang till datorn och loggade in och raderade mailet men han hade redan läst de.. "TACK ÄLSKLING" hmm.. varsågod ;(;(

min man tycker om boxer, han diggar märket resteröds så ja..  kan ju lika gärna visa hela världen :


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!