Netto is good

Kom precis hem ifrån käraste netto. Jag och mamma promenerade dit och handlade lite behövliga saker. Innan vi gick hem gick vi in i 10 kronors affären och kollade. dom hade faktiskt skit fina tavlor och ljus haha. Sen gick mamma in på hemköp och köpte något hon glömt och sedan gick vi till busshållplatsen för att ta bussen hem, vi orkade inte promenera med påsarna.

Nu ska jag bara ta det lugnt för att sedan städa hela mitt rum!! Jag är inte som andra ungdomar som har kläder på sängen och på hela golvet, men på min byrå är allt huller-om-buller och det stör mig. sen så måste jag damma! Min datorskärm är grå HAHA. Fattar inte hur det kan börja damma så lätt. inte mer med det, jag ska byta sängkläder och dammsuga/skura golvet. ush..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!