NATTI NATTI

Shit! Kan inte sluta tänka på min älskling. Snart är han äntligen här och det pirrar faktiskt i magen av att tänka på det. Är så glad!! Så skönt det ska bli att bara få vara med honom igen. Ah, vill bara pussa han nu nu nu! 1 dag kvar.. 1 dag.

Min zemer är så smart. Han kan sitta och prata med mig om så kloka saker. Att jag ska vakta min rygg, att det finns dåliga människor och att jag ska vara smart och massor mer. Det är tur att jag har en pojkvän med en hjärna!!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Imorgon blir det förhoppningsvis en dag i solen. Med vem vet jag inte ännu. Sånt som märks. Inne ska jag i alla fall inte sitta om det är fint väder! Puss och god natt.

Kommentarer
alexandra

du kommer att bli den lyckligaste personen när din kille komme. glömm bara inte oss och att blogg



Blogg: http://amir
2010-06-24 @ 12:46:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!