MY MAN!

Den första riktiga kärleken är alltid speciellt och jag har verkligen upplevt den känslan, upplevt den i snart ett halv år nu. Om tre dagar har jag varit tillsammans med min underbara bebis i ett halv år och det kommer bli flera dagar, veckor, månader år tillsammans. Jag vet att han är den rätta, min mamma har frågat mig tusen gånger: Selma, skulle du vilja gifta dig med Kastriot i framtiden? JA! Selma, tror du att Kastriot är den rätta för dig? JA! Jag känner det bara. Vi är två personer i en. En dag ska vi förlova oss, vi ska gifta oss och vi ska få barn. Barn som har våra likheter, barn som vi kan kalla VÅRA.

Om SNART 1 dag får jag träffa min blivande man igen :D Jag är så glad. Kommer att vara med han på våran 6 månaders dag. UNDERBART!!!!! Te dua shum, Ti edhe une pergjithmon ♥

Haha, denna bilden skickade han via MMS en dag innan han skulle komma FÖRSTA GÅNGEN (25 dec) Självklart solade han solarium tusen gånger innan han kom hit första gången ;) min lilla plutt haha, mitt allt!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!