miss you.. love you

Kollade precis på ett avsnitt av top model. Vissa är verkligen riktigt duktiga !!

Annars gör jag inte så mycket, tänker på min saknade älskling. Han kommer hit någon gång mellan den 19-24e skulle jag tro. Det är jobbigt att vara ifrån honom så ofta, skulle helst av allt vilja bo under samma tak som honom.. :( Men vad ska man göra, jag släpper honom inte för det. Vi ska vandra genom livets hårda och goda dagar tillsammans, för alltid.

en gammal bild, här lagar älsklingen mat åt mig haha



här leker han sexig ;)


och här leker han gullig, han lyckas också ♥♥♥♥

Kommentarer
;GÖZDE

varsågod hehe :)

va gulligt :) bor ni inte tillsammans?;p



Blogg: http://tttturk.blogg.se/
2010-06-13 @ 21:03:23
arii

shuu, fan var söta ni ärr! läste nyss hur ni träffades! guud vad sött, jag är nämligen också albasn och tycker att det är så coolt med ert distans förhållade och att ni kmr från helt olika länder!



2010-06-14 @ 09:33:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!