Min älskade rose

Hej på er !
Just nu sitter jag och äter spagetti och köttfärssås + majs och tomater och coca cola till det:love: kom precis hem faktiskt. Drog hem till lillis en sväng för att umgås med rose innan hon skulle åka iväg igen. hon kommer troligtvis hem på söndag och stannar här i Norrköping för gott då. HOPPAS JAG I ALLA FALL! Gav henne en sten som jag köpt åt henne där det stod friend på. hon är en riktig vän. efter en stund där mötte jag mamma och deniz och hämtade ut pengar sen promenerade jag och mamma hem. det var tänkt att jag och viccy skulle träffas idag, men de orkar jag inte. blir att vara hemma!

förresten, förut satt jag på balkongen en liten stund, fick en rand direkt ! grym sol, mer vill vi ha :D

shit min mat har redan kallnat! :S måste dra HAHA, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!