MÅNDAG

idag vaknade vi runt halv 11, låg och kolla på våra bästa år sen så fick älskling för sig att vi skulle gå ner till min moster och hämta min brors moppe. den gick inte igång så vi fick gå och tanka. sen åkte han och josef till hageby för att hjälpta tony med hans lillabrors cross eller något och jag gick hem, kom precis hem.

igår var vi i klocket i stortsett hela dagen. bortsett ifrån himpa. där låg vi i ca 4 timmar. sen rörde vi oss mot klocket och fick skjus (stavning?) hem någon gång på natten.

idag ska vi väl inte göra så mycket heller, jag svettas som en åsna i öknen. ska hoppa in i dushen och röra mig mot klocket, älskling åker antagligen moppe dit så jag drar till rose. hörs!

Kommentarer
alexandra

vist äger våra bästa år? kollar på den varje dag. näe jag gick i skolan brukade jag skulka bara fär att se dem så jag och mina två vänner gick till. men sen sa vår städerska till min mamma att jag skulkade sen slutade jag med det men nu e det sommarlov



Blogg: http://kissies
2010-06-28 @ 22:50:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!