lockat håret

Jag har verkligen inget liv haha, i brist på något att göra började jag locka mitt hår. Som ni vet har jag rakt hår i vanliga fall, därför tycker jag att det är mycket snyggare med lockigt. Fattar inte hur alla tjejer som har så fina lockar, kan gå o platta det varje dag. Lockar är vackert som fan. och mitt hår blev faktiskt bra. drog fingrarna igenom lockarna när jag var klar, så att det skulle bli lite mer vågigt :) Önskar att mitt hår var såhär varje dag. Synd att jag inte kan visa någon bild :(:(

Kommentarer
roberta

haha tro mig du önskar inte ditt hår va sådär



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2010-06-15 @ 21:05:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!