LITTLE INFORMATION ?!

vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock
vad gjorde du för 15 min sedan: läste en väldigt intressan blogg: http://fatimajohansson.se
det sista du sa högt: - minns inte :S haha
det senaste någon sa till dig: minns ej

vad har du druckit idag: hm. läsk, kaffe, apelsinjuice, vatten.
vad var det senaste du åt: glass.
vad var det senaste du köpte: ingen aning, nötter i think.
vad är det för färg på din ytterdörr: brownie
vad är det för väder hos dig nu: det är natt just nu, så jag har ingen aning.

godaste glassmaken: CHOKLAD.
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
sover du tungt: ibland
drömmer du mardrömmar: det händer
trivs du med ditt jobb: jobb? skola menar du haha, jadå!
favoritklädsel: leggings och mjukis :) älskar mysiga kläder.
favoritlåt just nu: billionarie :D eller hur de stavas hahaha

vad ser du om du tittar till höger: min dörr.
vad gör dig glad just nu: att älskling kommer hit om 2 dagar. VA! jag kom på mig själv när jag skrev det, TVÅ DAGAR. DET ÄR JU INGENTING?!?!
vad ska du göra härnäst: sova!
höger eller vänsterhänt: vänster. jag är unik hahaha
humör just nu: trött och seg men ändå på skratthumör
favoritgodis: surt och salt och choklad
kläder just nu: shorts och linne

sommarplaner:
Umgås med min zemer så mycket som möjligt och njuta av sommaren bara.
hur många kuddar sover du med: 1-2 fast har 4 st i sängen
spelar du något instrument: nej, visslar ibland bara haha ;)
morgon eller nattmänniska: nattmänniska. kan sova bort hela dagen om de är så.
vad är viktigast för dig: Familj och älskling. givetvis de närmaste vännerna också.
är du kittlig: Skojar du? riktigt !
snarkar du: nix.

stjärntecken: Lejon, raauwr
äckligaste insekten: alla, och en av de är spindlar.
stökigt eller välstädat: Välstädat
längtar du mest efter just nu: FREDAG !

jag och adellosh


Kommentarer
Laura

Vad vacker du är Selma :)

Och tack för att du svara på min fråga hehe :)



merci and have a nice day



Blogg: http://laurau.blogg.se/
2010-06-23 @ 09:53:29
kraljica

måste säga du blev skit snygg på denna bilden.. o du ser äldre ut en va du 'är girl ;)



2010-06-24 @ 00:28:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!