klar!

nu har jag hunnit med att båda äta frukost, städa och dusha. skönt skönt! ska strax smörja in mig i lite body lotion och klä på mig och sådär. kanske går ut med rose en stund?! hon ville följa med och hämta kassi hennes bir, som hon kallar han så fint :) jaja, har inte så mycket mer att säga.

längtar bara så otroligt mycket!! lite synd är det ju om min älskling, han sitter redan på tåget in till borås (bussen hämtar honom där), tåget gick inte senare så han var tvungen att åka in lite tidigare. hans buss kommer 15.15 och sen har han en bussfärd på 4 timmar. vilken underbar människa! han gör detta för att få träffa mig :D:D:D love you baby.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!