Jag är så glad!

Jag mår så jävla bra! Det är dags att uppskatta livet på riktigt nu. Även när man faller ner i svarta hål, jobbiga dagar. Jag har en underbar familj, tack mamma för att du står ut med mig och tack för att du alltid ställer upp när det behövs. Förlåt att jag inte visar uppskattning till dig, men du ska veta att du är den bästa mamman i världen ♥ Pappa Deniz och Suzan, jag skulle aldrig byta ut er mot något annat i världen. Jag älskar er med hela mitt hjärta!! inte nog med det, min underbara pojkvän får mig att må så otroligt bra, dagar som denna vill jag ha oftare. Tack för att du finns och tack för snart 6 månader tillsammans. Du är min första och min sista! om jag kunde skulle jag ge dig hela världen.

Med detta säger jag god natt, så hörs vi imorgon.
Nu ska jag sova gott, trots att jag inte har min älskling här. Han finns med mig i hjärtat, tankarna och i drömmarna.
PEACE!

Kommentarer
lisa

snygg blogg, komentera gärna min. :)

hur mår du idag ? <3



Blogg: http://lisasworld.blogg.se/
2010-06-13 @ 03:41:32
ida

gulligt :)

och jag vet att du inte har ngn kamera men försök fixa bilder selmoo!!



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2010-06-13 @ 18:08:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!