Homosexualitet

Jag undrar varför homosexuella ska göra till sig..? Jag menar om en kille är bög, är det ju menat att han ska tycka om killar, män. Varför går han då och sminkar sig och pratar som en kvinna? Det har jag aldrig förstått. Han är man, och vill vara med en man? ..  Samma sak som när man ser två lebbar (haha lebbar låter roligt). Ena tjejen har smink och kjol, den andra tjejen har stora jeans och en tshirt, kortklippt hår och är killaktig. Vill inte den här kvinnliga tjejen ha en BRUD. inte en brud som gör sig till en kille för då kan hon väl lika gärna vara hetero?!

Det är något jag alltid kommer att undra över men aldrig kommer förstå. Om ni undrar varför jag tog upp detta i ett inlägg så är det för att idag när jag satt på spårvagnen på väg hem satt en bög (som jag och Kastriot satt och skratta åt en gång, stackars..) och han hade brunkräm, fläckig som en fjortis och fyllt i ögonbrynen och sen fixat håret som en skata. Det stod upp lite överallt..

Jag har alltid tänkt på de, alltid undrat.

Kommentarer
Sara

hahah kolla mitt senaste inlägg :D



Blogg: http://saramettou.blogg.se/
2010-06-19 @ 21:16:26
Aagnes

Hur vet du att han var bög? Ett bra sett att ta reda på det är ju ifall du går du går fram till honom i uringat och sedan skvätter vatten på brösten och ser ifall han reagerar på det eller ej. Det vore en dröm ifall någon gjorde så framför mig.



Blogg: http://tavelkonst.blogg.se/
2011-09-01 @ 17:36:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!