Home !

Idag var ni inte lika bra på att kommentera.. Jag kom i alla fall precis hem ifrån klocket. Var ju hos roses kontaktperson förut, sen gick vi som sagt och handla. Mötte upp Sara och hennes kompis Victoria också. Efter att vi lämnat de vi handlat hemma, tog vi bussen till resecentrum för att vinka av svartingen som skulle till stockholm. Fick lite tårar, kommer sakna den där svarta människan massor! Sen tog jag och rose spårvagnen till klocket för att kolla på hennes nya dubbelsäng, sen tog vi spårvagnen hem så nu är jag hemma. käkar lite mat hähä.

Kommentarer
d

svar; whoops, hade glömt svara. jag vet, vilket svin man är. haha vad ska man säga? alla albaner är stolta albaner.



Blogg: http://denisow.blogg.se/
2010-06-15 @ 21:49:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!