hey you !

HEJSAN och förlåt för dålig uppdatering. Jag och mamma drog till stan runt kvart i 9. Hon klippte sig, sen mötte vi deniz och åkte till hageby. Väl där i hageby plockade jag och deniz på massor o vagnen haha, utan att mamma såg. vi blev dom två små barn och vi skratta ihjäl haha. får inte glömma att vi åt på MC. mmh.. Efter det åkte vi hem och jag däckad. vaknade nu vid 6 tiden någon gång. Sitter här och smaskar på lite godis. idag händer inte så värst mycket, bara vara hemma. Sprang precis ner till kiosken och köpte comviq kompis huhu :)

OCH GRATTIS TILL DIG AMANDA, PÅ FÖDELSEDAGEN. JAG HOPPAS ATT DU HAR HAFT OCH FÅR EN FORTSATT RIKTIGT HÄRLIG FÖDELSEDAG. PUSS CANIM ♥

Kommentarer
amanda b

TACK ASKIM <3<3<3<3



2010-06-18 @ 19:20:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!