hemma

hej hej, nu är jag hemma ifrån klocket. amanda och sara kom hem till mig en stund sen tog vi spårvagnen till klocket. fan vad kul att se alla studenter, man blir lite avis :(. i klocket gjorde vi inte så mycket, köpte choklad, power king, hälsade på min saknade svarting som är tillbaka i norrköping♥, drömde oss bort till kebab och pomme. haha. hittade en röd cykel som sara skjutsade oss på. trodde jag skulle dö. den kortisen kan inte styra, vi åkte in i en buske HAHA. sen tog jag och sara spårvagnen hem.

nu sitter jag här och svarar på era frågor som strax kommer upp. sen ska jag ta någonting att käka. saknar min bebis.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!