hemma!

Nu är jag hemma igen. Dagen startade som sagt med att sara väckte mig, drog på mig kläder, käkade frukost och sånt där sen skyndade jag mig för att möta henne så vi inte skulle komma för sent till hennes tandläkartid. Det gick rätt fort, så när vi var klara skulle vi gå ner mot centrum (klocket centrum) och då kom en man som var psyk, han bodde på psykhemmet som ligger precis brevid tandläkaren. Jag sprang in i tandläkaren igen HAHA! Hatar såna! :blush:

Sen gick vi i alla fall till willys för att köpa nötter och power king, satt oss i centrum och bara pratade. Sen smsade svartingen och bad oss komma till henne, så vi gick dit. När vi kom dit satt hon som en idiot i pyjamas och drack öl?! Galen niggah..

Sen gjorde vi inte så mycket mer, var bara där. Vid kvar över sex tog jag och sara spårvagnen hem. Nu sitter jag här och käkar lite, ris, kyckling och såna wok grönsaker eller vad det heter haha.

Jag återkommer senare, ska läsa lite bloggar nu :)

Peace love & Kebab ♥
Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!