Haha ?

Anonym: vet att jag är sen men en fråga. vf ställde du till med scen och ändrade status om att ni hade gjort slut direkt efter en dag om inte mindre? efter så länge, är inte de lite elakt? så snabbt så vet man aldrig om man blir tsm lr inte igen fast de är ju ditt första förhållande. blev du sårad?

SVAR: Haha så du är vän med mig på facebook men kommenterar anonymt här istället för att skriva en kommentar på facebook? Du vill väl antagligen inte stå för vem du är haha.. Det är en jävla dålig och omogen stil ska du veta. Och du? ska du komma och säga till mig att "det är lite elakt" när du inte vet ett skit av vad som hände mellan oss? Det handlade om mig och Kastriot, det vi har tillsammans vet inte du ett skit om. Det enda du har sett är några foton och lite text. Herregud, dagens människor alltså.. och jag har skrivit om varför det tog slut. Men jag älskar honom och vi är gjorde för varandra, vilket betyder att vi alltid hittar tillbaka till varann.

Jag blir så upprört för att du inte kan stå för vem du är, att du har facebook men ändå vänder dig hit och är anonym istället.

Kommentarer
alexsandra

lungt :) ..

joråå det är helt okeej vettu hähä :) <3



Blogg: http://alexsandrastein.blogg.se/
2010-06-21 @ 11:54:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!