GOD NATT!

Nu är jag hemma igen efter en dag i sjukhuset/klocket. Gabbe ringde Kastriot vid 6 tiden tror jag och berättade att rose hade krockat med crossen i en bil. Så jag åkte direkt upp till akuten, det var inte så farligt hon fick åka hem igen. men vi kom inte därifrån förns halv 11. Roses pappas kompis kom och hämta oss så mötte jag och kicki upp älskling och de andra grabbarna. Satt i centrum bara och nu kom jag precis hem. Direkt när jag kom hem gick jag till köket och käka hahaha. Älskling gick ut med grabbarna nu en stund. Ska väl lägga mig och kolla på tv och vänta på honom så att jag kan somna i hans famn :blush:

hörs imorgon tror jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!