Ett hjärta som svider

Jag är avundsjuk på alla tjejer som myser med sina pojkvänner just nu. Jag vet att jag bara tjatar och tjatar men det finns inget jag saknar mer än att bara ligga och kolla på tv med min älskling samtidigt som han håller om mig. Det blir så varmt och skönt. En härlig känsla av att någon man tycker om, bara håller om en. Jag uppskattar verkligen allt han gör, att bara komma och krama mig eller ge mig en puss mitt ifrån ingenstans, förgyller min dag. Jag kommer aldrig att kunna förklara för honom hur mycket han betyder för mig, eller hur mycket jag älskar honom. Jag älskar honom mer än alla stjärnor, alla bilar, alla hus, alla lampor, alla vägar i hela världen.

Ush, nu kom tårarna. bäst att jag slutar. saknar dig mitt hjärta ;(;(;(

Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!