;(

nu har han åkt, ännu en gång.. samma jobbiga känsla som vanligt. kunde inte hålla tårarna inne denna gången heller. fan vad jag saknar honom! ;( att en människa kan betyda så mycket visste jag inte.

nu blir det i alla fall mer uppdatering ett tag framöver. i sisådär två veckor, för sen är mitt hjärta tillbaka igen. och då är jag äntligen glad igen! nu känner jag mig bara ensam och vilsen :( sjuk är jag också så det gör inte saken bättre. ska fylla min tomma mage med lite mat nu sen får jag se vad som händer.

skolavslutningen är imorgon men det blir nog så att jag skippar den med tanke på min jobbiga rinnande näsa och min överdrivet irriterande hosta. har haft feber i två dagar nu också, men den kommar bara på kvällarna.

tog tyvärr inga fler bilder, min kamera på telefonen funkar ju inte. ska försöka fixa en ny telefon. hörs sen!

Kommentarer
milijana

i feel you, hatar o sakna ngn så mkt! Hoppas du blir bättre selma.. krya.. :D



2010-06-09 @ 18:03:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!