bloppis?!

Jag har verkligen hur tråkigt som helst, och jag vet att bloggen blir tråkig utan bilder, men jag har ju ingen kamera :( Måste verkligen försöka fixa det på något vis.

Solen är borta, vinden har tagit makten och är tillbaka igen. Träden blåser som aldrig förr.. eller jo,  igår (tror jag). Då var det ändå värst, mina gardiner dansade loss haha..

Jag funderar på att ha en liten bloppis. Har massor saker som jag köpt som är för stort, saker jag inte har användning för osv. Men först måste jag rensa min garderob och sen hitta en kamera för att fota allting. Får se hur det blir med det..

Saknar min zemer jätte mycket. Seni cok seviyorum canim ♥

Kommentarer
jennifer

Hejsan var med i tävlingen på min blogg :D



Blogg: http://jenniferforsmarks.blogg.se/
2010-06-13 @ 19:13:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!