back..

Många har undrat vad det är som har hänt mellan mig och Kastriot. Som alla vet är inte något förhållande perfekt. Det hände lite saker igår, kan säga att det inte handlar om otrohet eller något sånt, utan en helt annan sak. Och det gjorde mig arg och jag pallade inte trycket så jag lämnade honom.

Rose kom och hämtade mig runt ett på natten för att jag inte skulle tänka på det så mycket, så vi gick hem till hennes kontaktperson. Kicki kom även dit en sväng. Somnade runt 7 imorse.. och vaknade vid 3. Hade flera sms ifrån Kastriot och min syster, missade samtal från min syster, min bror och min mamma. Efter en timme liggandes i sängen gick vi upp och käkade tacos. Sen efter nån timme drog jag hem. Tänkte följa med till klocket men rose var för seg och jag orkade verkligen inte... var inte på humör för det. Gick hem och pratade med mamma istället, det märks att hon tycker om Kassi massor..

Sen så testade jag sakerna jag hade beställt, 3 par leggings och skor. det 3e paret finns inte med på bilden nedan för det syndes inte i camen hur dom såg ut, det är i alla fall ett par svarta leggings med spets längs sidan.



Det är i alla fall okej mellan mig och Kastriot nu, vi ska försöka en gång till. jag älskar honom så otroligt mycket, vill inte vara utan honom.. hoppas att det funkar bättre denna gången.

Kommentarer
alexandra

tycker synd om er hoppas det e bättre nu då ni ser ut att vara riktigt kära.jag vet hur det känns när man älskar nån men det funkar inte



Blogg: http://kissiea
2010-06-16 @ 20:50:30
d

tråkigt.. det är nt lätt att hitta någon som är äkta och bra så håll han hårt.



Blogg: http://denisow.blogg.se/
2010-06-16 @ 22:28:11
emelie

hoppas allt löser sog, en fråga, vad kosta dina skor ?

:)



2010-06-16 @ 23:07:31
Selina

Lycka till!

Ingen kärlek är perfekt!'

Lyssna på ditt hjärta & din hjärna oxå ibland såklart men sometimes vill inte hjärnan & hjärtat samarbeta :-S

Man har alltid svaret inombords...



Ha en fin dag i solen:-)



//Love Selina



Blogg: http://loveselina.blogg.se/
2010-06-17 @ 12:14:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!