ARE YOU WITH ME? ;)

Jag tänkte starta med lite nya grejer i bloggen.

en sak är:


typ blondin eller brunett, en hårig kurd eller en kritvit (bokstavligen) svenne. ta ej illa upp, jag är halvhårig(turk) och halvvit(svenne).

om ni har några mer förslag får ni gärna komma med de. Tycker att min stackars blogg har blivit lite tråkig och behöver livas upp.

Glöm inte bort Kärlekshistorian: mejla mig på [email protected] om du har något kärleks berättelse att dela med dig utav. Förbjudenkärlek, hur du träffade din kärlek, olycklig kärlek. Vad som helst som handlar om kärlek, i en längre berättelse.

Im out! See ya tomorrow, peace ♥












Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!