alla försvinner

Nu drar min sötaste vän rosie till Stockholm med sin kontaktperson. Skönt för henne att komma bort, jag tycker att det är bra för henne. Men jag kommer saknar henne så oerhört mycket och jag hoppas inte att dom är borta länge. Hoppas ni har en bra tid där borta i alla fall ♥


Funderar på att dra till klocket en sväng. Men när man tänker efter är det ingen som är i norrköping.. Svartingen är i sthlm, Sara är i örebro, Jenni är i arboga, Nicole är i london, Rose är i sthlm och Bella drar snart. Haha, jaa ni vad ska man göra. Viccy ville i alla fall att jag skulle komma ut men tror att hon har somnat om igen. den jäveln!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!