-

nu sitter älskling på bussen sen en kvart tillbaka. han ska ringa när han är i jönköping, bara för att :)♥ vi hittar nog inte på så mycket idag med tanke på att han kommer hit vid 7, finns inte så mycket att göra. blir i alla fall en sväng upp till klocket för att hämta min laddare hos rosie. sen får vi se :)

ni vet hur mycket bloggen får lida när min pojkvän kommer hit, jag ber om ursäkt för det men jag kan inte göra så mycket åt det faktiskt. vill inte sitta och dega framför datorn när han är här för min skull och jag vill ju verkligen umgås med honom så mycket jag kan. men det blir lite uppdatering, hoppas ni är förstående.

mina tankar idag går till cassandra som är på BB och ploppar ut sin bebis. HAHA ploppar :) jag hoppas verkligen att det går bra och att din lilla unge är frisk, du likaså. Lycka till i framtiden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!