-

svar på fråga, jag är varken muslim eller kristen. pappa är muslim, mamma är kristen.


nu är jag klar !! Börjar bli trött, vaknade ändå kl 9 imorse. Älskling väntar på tåget in till borås och sen får han sitta där och vänta tills klockan blir 3 på bussen, stackars min bebis! men men, jag har hans biljett på telefonen så jag måste hålla mig vaken så att jag kan skicka den till honom, sen ska jag fan lägga mig någon timme innan jag ska möta honom.

tycker att min blogg är riktigt kass när jag inte kan ta nya foton och lägga in, men ska försöka fixa det på NÅGOT vis. kanske kommer in några bilder i alla fall.. på söndag är det himpa som gäller. rose följer också med och hon har ju kamera så det blir nog några foton där också :) just nu är hon ute i krokek, men kommer hem imorgon och då jävlar sickan! då ska vi umgås.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!