-

Äntligen har huvudvärken försvunnit. Jag sitter och pratar lite med älskling på msn. Hoppas att han kommer hit snart! ♥ Imorgon ska jag upp tidigt för jag, mamma och Deniz ska till hageby och handla lite. Så jag ska möta mamma redan vid halv 10 i stan (hon ska till frisören så jag ska möta henne efter) och Deniz såklart!

Jag har faktiskt inget mer att skriva idag. Kanske återkommer om jag har några tankar senare, som jag brukar få om kvällarna haha. Men jag sätter i alla fall punkt här och säger god natt i fall att. puss puss!


Kommentarer
din nr 1 chokis!

härligt att allt löste sig gumman :')!!



nu ska jag lägga mig, har möte med superman imorn.. hahaha :D:D:D. har du kvar ditt nr?<33



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-06-18 @ 00:08:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!