-

Mamma har tvättat idag och lagt alla mina kläder på min säng, hon tjatar som en jude om att jag ska hänga in dom.. Får väl göra det strax. Annars ska jag inte göra så mycket, måste se till att städa mitt rum. Har fortfarande lite ont i min lunga så det får bli imorgon eller så kanske jag sätter igång lite smått ikväll.

Nu ska alla lämna huset, jag ska alltså vara ensam hemma en stund. gillar det inte.. skönare att ha någon hemma huhu. Tänk om mitt hjärta var här? haha, jag tänker alltid så.. Tjatar rätt mycket om min zemer, men vad ska man göra. Saknar han SÅ mycket.. :(
Annonser från BloggPartner

Kommentarer
roberta

hahaha jaaaaa alltså shit va man saknar när dom gav oss sovstunder :$ hahah



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2010-06-14 @ 20:10:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!