YOU & ME

Att kärlek kan vara så fint men ändå så otroligt skrämmande.. Vissa dagar är man den allra lyckligaste. Känns som att man äger hela världen och nästa stund vill man bara sjunka under jorden. Jag är glad över att jag har min älskling, min Kastriot men vissa dagar känner jag faktiskt att jag vill sjunka under jorden och de är dom gångerna vi bråkar. Jag hatar att bråka med honom, vill att vi ska komma överens hela tiden vilket är omöjligt. Alla har ju olika åsikter, även jag och han. Det är bara något jag önskar..


Älskling? du vet att jag har det jobbigt just nu. men allt kommer ordna sig.. allt kommer bli bra! glömmer aldrig den första kyssen, den var speciell. Du är speciell, jag älskar dig !








Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!